Jannah Theme License is not validated, Go to the theme options page to validate the license, You need a single license for each domain name.
آموزشاپلیکیشن و نرم افزارشبکه‌های اجتماعی

نحوه رفع «ما حساب کاربری شما را معلق کردیم» در اینستاگرام

زمان مطالعه: 4 دقیقه

آیا با خطای «ما حساب کاربری شما را تعلیق کردیم» در اینستاگرام مواجه شده‌اید؟ اگر اینستاگرام نتواند اکانت شما را تایید کند، برای همیشه حساب کاربری شما حذف خواهد شد. در این مدت، حساب شما برای افراد قابل مشاهده نخواهد بود و نمی‌توانید از آن استفاده کنید. در این مقاله، نحوۀ رفع «حساب شما را معلق کردیم» در اینستاگرام و نحوۀ مخالفت با این تصمیم را خواهیم گفت.

چرا اکانت اینستاگرام من به حالت تعلیق درآمد؟

حساب کاربری اینستاگرام شما به دلیل نقض یک یا چند دستورالعمل انجمن، ممکن است به حالت تعلیق درآمده باشد. در برخی موارد، ممکن است حساب کاربری شما به دلیل اشتباهی به حالت تعلیق درآید یا خود برنامه اینستاگرام با مشکل مواجه شده باشد. در ماه اکتبر، هزاران کاربر اینستاگرام به دلیل مشکلات سمت سرور به حالت تعلیق درآمدند. اینستاگرام قطعی جهانی داشت و حساب کاربری مردم بی دلیل معلق شد.

آموزش نحوه رفع «ما حساب شما را تعلیق کردیم» در اینستاگرام

برای رفع «ما حساب شما را معلق کردیم» در اینستاگرام، باید با این تصمیم مخالف باشید یا فرم «اکانت اینستاگرام من غیرفعال شد» را ارسال کنید. اگر فرم درخواست تجدید نظر را ارسال کرده‌اید، باید چند روز منتظر پاسخ اینستاگرام باشید. آنها ممکن است از شما بخواهند که یک سلفی از خودتان بفرستید که کدی در دست دارد تا هویت شما را تأیید کند. در موارد نادر، ممکن است حساب شما به اشتباه به حالت تعلیق درآید یا اینستاگرام با مشکل سرور مواجه شود. اگر اینستاگرام قطع است، باید بین 24 تا 48 ساعت منتظر بمانید و حساب کاربری شما از حالت تعلیق خارج خواهد شد.

راه حل 1: مخالفت با تصمیم

  1. در صفحه «ما حساب شما را به حالت تعلیق درآوردیم»، روی «مخالف با تصمیم» ضربه بزنید.
  2. “من یک ربات نیستم” را انتخاب کنید، CAPTCHA را تکمیل کنید و روی “بعدی” ضربه بزنید.
  3. شماره تلفن/آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی «ارسال تأیید» ضربه بزنید.
  4. کدی را که از طریق پیامک یا ایمیل دریافت کرده‌اید را وارد کنید.
  5. حساب اینستاگرام شما با موفقیت از حالت تعلیق خارج شد.

 

راه حل 2: فرم “اکانت اینستاگرام من غیرفعال شد” را ارسال کنید

  1. به https://www.facebook.com/help/instagram/contact/606967319425038 بروید.
  2. نام کامل، ایمیل، نام کاربری اینستاگرام و شماره تلفن خود را وارد کنید.
  3. توضیح دهید که به اشتباه به حالت تعلیق درآمده‌اید و فرم را ارسال کنید.
  4. منتظر پاسخ اینستاگرام از طریق ایمیل باشید.
  5. یک سلفی از خودتان بفرستید که یک کد در دست دارد.
  6. دوباره منتظر پاسخ اینستاگرام از طریق ایمیل باشید.
  7. در صورت موفقیت آمیز بودن، ایمیلی دریافت خواهید کرد که می‌گوید حساب شما تعلیق نشده است.

راه حل 3: اگر اینستاگرام قطع است، 24 تا 48 ساعت صبر کنید

اگر حساب کاربری شما بدون هیچ دلیلی به حالت تعلیق درآمد، باید بررسی کنید که آیا اینستاگرام از کار افتاده است یا خیر. برای بررسی اینکه آیا اینستاگرام از کار افتاده است، می‌توانید به https://downdetector.com/status/instagram بروید یا عبارت «Instagram down» را در توییتر جستجو کنید. از ماه اکتبر، ده‌ها هزار کاربر اینستاگرام گزارش دادند که اکانت‌هایشان بدون دلیل مسدود شده است. اگر تعداد گزارش‌ها در downdetector.com افزایش پیدا کند، به این معنی است که برنامه از کار افتاده است و باید منتظر بمانید تا اینستاگرام آن را برطرف کند. معمولاً 24 تا 48 ساعت طول می کشد تا مشکلات سمت سرور و درون برنامه برطرف شوند.

نحوه رفع «ما حساب کاربری شما را معلق کردیم» در اینستاگرام

نحوه رفع «اکانت شما به زودی تعلیق خواهد شد» در اینستاگرام

آیا از اینستاگرام ایمیل «اکانت شما به‌زودی تعلیق خواهد شد» دریافت می‌کنید؟ «حساب شما، x، به زودی به حالت تعلیق در خواهد آمد؛ زیرا از دستورالعمل‌های انجمن ما پیروی نمی‌کنید». “x” با نام کاربری اینستاگرام شما جایگزین می‌شود. به دنبال آن، “وقتی حساب شما به حالت تعلیق درآید، 30 روز فرصت دارید تا وارد سیستم شوید و با تصمیم اینستاگرام مخالفت کنید، در غیر این صورت، حساب شما برای همیشه غیرفعال خواهد شد”. در این ایمیل آمده است که اگر کاری انجام ندهید اکانت اینستاگرام شما پس از 30 روز به طور خودکار غیرفعال می‌شود. بنابراین، باید با تصمیم اینستاگرام مبنی بر مسدود کردن حساب خود قبل از 30 روز مخالفت کنید.

بیشتر بخوانید: آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام

“اکانت شما به زودی در اینستاگرام تعلیق خواهد شد” به چه معناست؟

“حساب شما به زودی تعلیق خواهد شد” به این معنی است که شما یک یا چند دستورالعمل اجتماعی اینستاگرام را نقض کرده‌اید. اگر درخواست تجدید نظر نکنید، حساب شما به حالت تعلیق در خواهد آمد. این ایمیل دستورالعملی را که در اینستاگرام نقض کرده اید، بیان می‌کند. در برخی موارد، ممکن است ایمیلی را دریافت کنید، حتی اگر هیچ عکس یا ویدیویی که دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام را نقض نمی‌کند، پست نکرده باشید.

نتیجه گیری

تکمیل و ارسال فرم “اکانت اینستاگرام من غیرفعال شد” بهترین راه برای لغو تعلیق / لغو ممنوعیت حساب اینستاگرام شما است. با این حال، اینستاگرام ممکن است زمان زیادی طول بکشد تا به شما پاسخ دهد. این به این دلیل است که آنها هر روز تعداد زیادی درخواست تجدید نظر دریافت می کنند. پس از ارسال فرم، باید صبور باشید و منتظر بمانید تا اینستاگرام از طریق ایمیل به شما پاسخ دهد. اگر بعد از چند روز ایمیلی از اینستاگرام دریافت نکردید، حتما ایمیل خود را بررسی کنید. در غیر این صورت، می توانید دوباره فرم را ارسال کنید. ما در این مقاله به طور کامل نحوه رفع «ما حساب کاربری شما را معلق کردیم» در اینستاگرام را توضیح دادیم. با انجام مراحل بالا به راحتی می‌توانید مشکل حساب کاربری خود در اینستاگرام را رفع کنید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا